Wednesday, October 14, 2009

REUNION !! (SM TekNIk, Sibu)

YEeEeEEZaaaa !!! (mcm pernah dengar kan..Hehehe)

Baru2 ini aku dah "termasuk" dalam satu lagi kumpulan sosial yang agak2 makin glemer(pendapat sajer). FB = Facebook. Wow! quite impress jugak dibuat nyer. Aku hari-hari dah follow aku yer profile. Oppsss...bukan nak promote fb yer..

Cuma yang agak-agak meng"happy"kan adalah semangat rakan yang berkobar nak buat REUNION SM TEKNIK SIBU 1999 & 2000. So, Sudah berlalunya hampir 10 tahun zaman persekolahan SPM. Jadi sekarang nak REUNION dah.Perkara yang 3 Perempuan "Classmate Aku" yang tak pernah nak lupa. Sambutan pada masa sekarang kira-kira boleh tahan jugak. Mungkin semangat yang terkobar-kobar tu. Harap-harap bukan taik Ayam JEr.

Banyak Jugak Kenangan Pahit, Manis, Lucu, Seram dan Menakutkan. Isi-isi kenangan yang menjadi sebahagian dari kehidupan. Jadi itulah orang kata KEHIDUPAN. "No Pain, No Gain"

Aku pada pendapat peribadi, mmg benar2 mengharapkan REUNION ini akan Berlaku. Insya-allah.

REUNION! Hope to Meet All of U Guys!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.