Monday, December 20, 2010

BERNIAGA INTERNET...Carik Idea Kt Cne


Salam dan Hi wat korang Sumer~~~
Harap-harap bebaik belaka....

Nak tak NAk??

Itu hak individu untuk jawabkan....

Pasal Aper nie??


Pasal Kuasa internet untuk jana fulus wal fafaya~~~

OK BAH~~~

Entry kali ni, aku bukan nak ajak korang masuk downline aku kew, atau aku nak wat ceramah business kew ataupon aku nak jual apa2 lagi dalam internet(minat nak cuba mmg ade..gheeeee)

Ting Ting ***

Tapi, Entry kali nie cuma nak review je sket tentang blog yang aku agak dan anggap amat berguna wat kiterang segala. Berkongsi itu Mengambil Berat kan kan kan.....(sharing is caring).

Ini adalah berkaitan idea-idea dan kuasa-kuasa yang terdapat dalam media internet nie. Maksud aku idea untuk menjana kewangan dan yang penting memulakan business sendiri. Aku pun sudah lamer mengikuti dan membaca idea-idea yang tokoh jutawan ini persembahkan. Agak menarik kerana beliau mempunyai idea-idea bernas yang kreatif.

ehem...ehem...ehemmm..

Tokoh tersebut adalah IRFAN KHAIRI.
usahawan internet yang telah menjadi JUTAWAN. \($$,)/ ...mataku berkelip2 wang. YaYyyy
huhuhuhu...Irfan antara tokoh usahawan internet yang ternama di Malaysia. Pada dasarnya memulakan perniagaan internet dengan menjual peta malaysia kepada pelancong.


Irfan Khairi Berbiznez sambil minum Kopi (credit kt google)

Kecheng!!!
Jika korang sekarang nie punyai niat untuk membuka perniagaan, mempunyai business internet sendiri jom kita selammmmmmmm sikit kt blog beliau.

klik-klik sini untuk Kecheng!!!!!

sehingga Jumper lagi....adidasssssss...huhuhuhuh..

Bubbbye Bubbbye....

p/s --> hendak seribu click, tak nak seribu tahun takkan mungkin <--aper haku merapu daaaa


2 comments:

  1. mata saya pun dah nampak wang je $$$$$$

    ReplyDelete
  2. jom kiter sumer tukar mata jadik $$$$$$$$$$$$

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.