Tuesday, December 28, 2010

Kerana Otomen, Bomoh dipersalahkan~~


Salam wat u allz....

Bllllllizzzzz.....Blllllllizzzzz.....Pancaran laser otomen!!
TAK HABIS2 Lagi ke "dierang" nie???

Entri nie cuma aku nak kongsi sket pasal yang aku tengok kt berita TV tadi. Agak2 luculah jugak. Setelah otomen dipersalahkan dengan lahapnya...sekarang Tok Bomoh pulak kena.....Adoiiiiyaiiii....

Ma~~rang ... K~~rapu ... ke~~punden ... Ma~~rang ... skey~~perrrrr~~~

Pasukan Malaysia dituduh mengunakan Bomoh lah pulak..ape kebender nak men bomoh nie... aper yang dah bomoh buat???
.....
kasik bola tu jadi berat sehingga dierang tak leh nak sepak???
kasik bola tu keras supaya kepala dierang pecah time tanduk bola???
Atau dierang takleh nak kejar bola tu sebab jadik AYAM???

entah ape2 entah~~~~

Ada Lagi, apa yang aku dengar dari ulasan TV tadi 2 pemain Malaysia dikatakan pemain IMPORT??? Pulak dahhhh~~~

Macam-Macam Ada...

apapun, doakan keselamatan dan kejayaan pasukan Malaysia kelak!!!
Malaysia Boleh \(^^)/
Horaaaaaaaaa~~~~

.....
p/s : imiginasi yang bukan-bukan agak menjengkelkan..(kadang-kadang)

2 comments:

  1. Bukan bumoh indon lagi kuat ker..ke tak menjadi?? har3..

    ReplyDelete
  2. entah...dierang kate pasukan malaysia guna bomoh pulak..macam2 dierang nie..hahahah

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.