Sunday, December 19, 2010

Naper haku Menyepi Lamerr gilosss...

Salam Semangat Waja wat u all & Hi......
Wassssuuuppppp !!!

Entri kali ni cuma nak tuis-tulis naperlah haku lamer giler tak on9 blog haku nie.... mmmm..

Sebab penyebab utamanya ialah game bawah nie haaa.....
Ting Tang Ting Tang Alexander....fufufufufufu.....

Risk Your Life online

Game Online yang meng "link" kan kita keseluruh pelusok dunia.Yang juga membenarkan kita berinteraksi antara player melalui chatbox. Kalau dah laki, memang teman rapat game,game,game. Tu yang duk sampai tak makan pun tak kisah. Tapi, jangan heran, sebab game camnie ompuan pun ade. Hishhhhhhh, Saper kate ompuan tak suker men game...kan kan kan...kannnn.....

Ting Tang Ting Tang Alexander~~~~~fufufufufufu

Sebab aku tinggalkan tabiat gameholic aku nie sbb satu jew. Game kena hack dan terus server down...down..down....terus terasa macam sayap patah time2 tengah terbang...huhuhu...tapi, nasib baik gak game nie down.....kalau tidak...korang jawablah bagi pihak aku....huhuhu

Ting Tang Ting Tang.....Leh terbang Lagi (^^,)

Tapi, sekarang aku dah ke dunia blogging, yang aku rase punyai banyak ilmu untuk dikongsikan.....Banyak perkara untuk wat teladan dan banyak lagi bender boleh wat kepala otak kiter berasap.....Sihhhhh~~~~

<---Jadik--->
Shaling is Caling maaaa ...haiya.....
Caling is Laving...semua olang seluju sama gua...

Okey......tu saja wat kali nie....

Brooommmmmmm~~~~~~~~~~byei Byei

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.