Wednesday, December 29, 2010

TRIBUTE!! dari Tok Bomoh dan Otomen!!!

Salam dan Hi wat korang !!!!

Jap~~Jap~~(gelak besar jap)

HAR HAR HAR HAR TA....
HAR HAR HAR HAR TA......(karun.......)
meh gelak sekali~~
HAR HAR HAR HAR TA....(karun..aku bolot sumer!!!)
. . . . . . . .
hehehe...cukup2, tak senonoh tol...gheeee..gheee...

entri kali niee, CUMA nak ucapkan TERIMA KASEH daun keladi kat korang-korang sekalian.

KOrang-Korang ??? saper korang-korang ??

Yaayyyyaayyy!!!!

Korang adalah 20 orang yang dah jadik followers \(^0^)/. Aku sebenarnya memang dah berniat nak memberi sedikit TRIBUTE nie kalu dah capai angka 20. Tapi tak pulak terfikir akan secepat ni. huhuhuhu...(ayat2 blogger noob--> akulah tu).

huhuhuhuhuhu~~~~~

tribute untuk korang~~~

Anyway....korang sumer memang sporting morting. Dengan adanya follower, aku akan sentiasa tahu yang aku menulis untuk aku sendiri dan orang lain, paling penting aku bukan syok sendiri menulis dan membaca setiap yang aku taipkan tu...terharu~~~~

TERIMA KASEH!!!!!

Jumpa laGi!!!!!!!
.................

p/s : penuh dengan semangat Merah!!!!!!

5 comments:

  1. bagus..tahniah bro...atas usaha yang ko tunjukkan.....

    jom berbelog secara happy...:)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..tahniahh buat ko sekali..yeehhaaa!!!

    ReplyDelete
  3. congrats... dunia blog kat untuk semua.. anda tulis saya sedia membaca.. hikhikhik...

    power rangers serang otomen!!! bzzzzzzzz...

    eh.. len macam je.. hero mana boley lwn hero.. kan3..

    ReplyDelete
  4. @nadzirah : boleh2, hero boleh lawan hero, kita panggil tu sparing...test power!!! huhuhuh

    ReplyDelete
  5. postingan yang bagus sangat memberi informasi buat saya...
    ditunggu follow balikntya sobat
    terima kasih

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.