Thursday, January 13, 2011

Apa Yang Berubah??? Cek Mek Molek~~~

Salam dan Hi wat u all......

Hey??? kt Mane nie??? Kt mane nie??? Betul kew bas pakai tadi??? hah???

~~Tukar Wajah~~

Ya, jgn gelisah yer incik-incik,abang-abang,dan kakak-kakak dan adik.....Blog aku, "I-think-Of"dah pun berubah wajah kepada yang lebih ... ehem! ehem! ehem!....korang sambung sendiri~~~ :)

Pada yang selalu blogwalking kt cne..... Kejuttttt ke???? haaaaaaa....
Bak kata Johan Raja Lawak dalam siri Chaperela nya....

Ohoiii Cek Mek Molek, ahai Cek Mek Molek~~~~

Adiossssssssss

p/s : Ini sumber inspirasi rakan2 blog yang blog mereka kemas-kemas belaka....Peace!!!

p/s lagi : ada cadangan dan pandangan hantarkan ke I-think-of dan postkan ke ruangan comment box. sekian

11 comments:

  1. @Ch!natsu : huhuh..Yeah!!!

    @u All yang membaca, template nie ada masa-elah
    antaranya;

    1/ ruangan selepa comment aku terlalu besar
    2/aku taklah nak warnakan atau besarka font aku
    3/ naper footer aku besar gedabak
    Tolongggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Pmbetulan selepas* bukan selepa...adessssss

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Waa.. Marah Ke? Eh.. Merah ke? Garang lor blog nih.. Berseri tp aku prefer lagi bnyk hitam berbanding merah.. hee.. nk tahu lebih lanjutnya.. apa yang lanjut??

    ReplyDelete
  4. @DOCS : Prefer lagi banyak hitam mcm template yg dulu????

    ReplyDelete
  5. wahhh~~~~~~wangi la blog ni!~~~

    ada bau sabun

    hakhakhak

    ReplyDelete
  6. @EncikNakal : a'a'a....tu..pewangi gaju downie^^

    ReplyDelete
  7. Baju* adesss...salah lagi!!!! huhuh

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.