Wednesday, January 5, 2011

IF I CAN BE.....(Balasan Entri Si Yutaka)

Salam dan HI wat Korang~~~

Okeysss....Entri nie adalah balasan kepada entri si Yutaka yang telah meng"getag" aku dalam segmen "IF i Can Be...." sebab perkenan hati nya...wahahahha

Dengan tidak memberikan apa2 yang boleh aku jadi, IF I Can Be....(dot)(dot)(dot)....aku akan cuba lebih kurang membuat entri yang hampir sama, serupa dengan si incik Yutaka~~~~Hampir-hampir ya....Ingat...hampir atau dengan kata lain, almost,dekat-dekat dan errrr....apa2 jewlah...huhuhuh....

la la la la la la~~~~~

"IF I Can Be...."

Jika Aku Boleh Jadi~~~ Boleh jadi~~~ Jadi~~~

Plinggggg!!!!!!!!!!!!

Ehhhhhh.....tak Jadi Pulak...gheeee gheeee... 1 more...

PlingggGggg!!!!!!!!


1. Jadi Komputer Riba

Aku akan memberi bakti yang banyak dengan Tuan ku...Tuan aku bolehlah simpan macam2 hiburan kt dalam otak aku....nak dengar lagu, nak tengok gambar, nak apa saja....dengan teman broadband pulak...bolehlah tuan aku menjelajahi seluruh dunia nie...tapi dalam alam dgital jerlah... aku pulak akan selalu duduk dekat ribaan tuan ku...adesssss.......plzz...plzzz...aku bukan nak raba k..aku kan komputer!! adoyaiii...

2. Jadi Kipas Angin...

Wahahahah.....akan ku segarkan rumah-rumah orang dengan pusing maut bilah2 ku!!! tugasku hanya untuk meniupkan Angin jew....teman aku aircond boleh kasik korang sejuk...aku, taklehlah, tapi aku tetap bangga dengan tugas ku...Terus memusing sampa korang poning~~~~Owhh...aku Si Kipas Yang Berjaya~~~

3. Jadi Lampu

Dulu orang panggi aku lampu minyak tanah jew, tapi sekarang macam2 korang leh panggil aku...tapi....aku akan bantu korang untuk menyinarkan ruangan gelap yang korang tak leh nak nampak....mahupun aku bleh lip lap lip lap kan hari korang~~~~huhuhuhuhuhuhu.....contohnya time2 hari raya dan apa2 hari yang korang nak bercahaya.... (^^)y

4. Jadi TV

Bolehlah korang tengok pelakon kesayangan korang, boleh titiskan air mata korang....err..time tengok citer hindustan....."kia hua?????"...hindustan pulak daaaaa....bolehlah tolong korang untuk mengetahui cerita-cerita dunia time-time jam 8....korang taulah rancangan apa....aaaaaaaaaa.....lagi satu....dekat-dekat nak AJL dah nie....Jomlah tonton????
Tonton TV lah....apa lagiiii....
hua hua hua hua

dan terakhir~~~~~~~`

.

. .

. . .

5. Jadi Jutawan

Shhhhhhhhhhh.....dah dah!!! Korang semur diam...meh aku beli korang semua...aku taulah korang semua boleh buat jasa semua...adesssss....xyah nak sebut-sebut apa korang bleh buat!!! Tauke ambik si TV,Si Kipas, Si Lampu ngn si Komputer Riba tU....arrrrrr.....Banyak Chakep...Huh!!!!

Kan Senang~~~~wahahahahah.....


TokMoh ngn Otomen menonton Hindustan~~~

Jumper Lagi~~~~ SALAM~~~~

P/s : Yang No. 5 Tu memang ramai nak Jadik Kan..huhuhuhuhu....

9 comments:

  1. Baguiihh....baguihhhh....huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. @miss_neeya :: a'a..tak terfikir pulak...kkekekekeke

    ReplyDelete
  3. @unicornlady: naper??? tersendat kew?? hahahah

    ReplyDelete
  4. @unicorn lady : huhuhuhuhuh...selamat membaca k...terima kasih kerana datang

    ReplyDelete
  5. apesal mamat tuh pakai rantai sami buddha..abo???

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.