Monday, January 3, 2011

Lawak Keliling Aku~~~

Bosan tak kerja ri nie??? pastikan korang ikut tip2 yang dah diberi sebelum nie.....huh??? tak ingat????? takper...meh Klik untuk mengingat balik~~

p/s :: AWAS, aksi tersebut hanya untuk yang benar2 bosan sahaja---> Klik

Entri kali nie nak kongsi sikit dengan korang tentang perkara benar yang berlaku. Perkara nie perkara yang aku sendiri labelkan lucu...Bagi korang???? nak tahu??? .Jom Terajang skit...

Waccccchhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!!

Senario lawak Jom Jalan2 Carik Makan~~

Satu malam Aku dan Rakan2 ku(Aku namakan Rakan A dan Rakan B), p minum dan nak makan looo...lapar katakan;

Aku : Fuhhhhhh....sedap ayam panggang tu~~~Jom Makan Sana...
Rakan A dan B : Jom!!!!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
AbangPelayan : Hi, nak order Minum apa??
Aku : Milo Ais Satu
Rakan A : Teh Ais Se..
Rakan B : Meh bagi Milo Ais k Bang~~
AbangPelayan : Ok, Nak makan apa yer??
Rakan B : Meh layan Mee Goreng~~
Rakan A : aku ikut kaw lah lif
Aku : Abang, Kasik "WINGS" ayam.... panggang ...yer...
AbangPelayan : errrrr....dik, "wings" ayam xder dik....
Aku : Owhhhh....ape lagi yang tinggal yer???
AbangPelayan : Yang ada....bontot ayam,bahagian peha,bahagian badan dan kepak ayam...
Rakan B: owhhh, memang wings ayam xder daaaa...(gelak kecil)
Rakan A : Betul3x....(menahan nak gelak)
Aku : (memandang Rakan A dan B dengan terkebil2).....Bukan ker Wings Ayam = Kepak Ayam ????


Ultraman VS AyamRaksasaGorgon!!!! Fight!!!


Senario lawak Parking Motosikal

Tengah aku melepaking ngn rakan-rakan...Tiba-Tiba(rakan-rakan dianukan dengan hurup C dan D)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Rakan C : Jahana^*(^%%$%$$!!!!(Marah)
Aku dan Rakan D : Pesal Nie!!! Pesal Nie!!!!(Terkejut beruk)
Rakan C : Teeeegoookkk Niee!!!! Aku Parking Baik2 moto aku, lagi dierang g langgar side mirror!!! Ahhhh....Bengang!!!! Grrrrrrrrr~~~~~
Aku : Nasib Baik tak pecah Side mirror ko!!! Terpusing sket jew nie~~~
Rakan C : Aku dah parking baik2!!! Pesal Tak nampak ker Jalan?? Tak nampak ker Moto aku nie!!! Jalan Besarlah!!! Marah nie!!!
Rakan D : mmmmm.....sabar yerrr...
Aku : mmmmmm.....
Rakan C : Maner nak sabar!!!! Bengang!!!! Jalan besar tu~~aku parking baik2 pun kena langgar!!!
Rakan D : Yerlah, Mana tak langgar..ko mmg baik, ko parking moto ko baik2, Jalan pun besar...Tapi....ko parking moto ko baik2 kat tengah jalan yang besar tu~~~Mana tak nyer!! Mengong~~~
Aku : Wahahahahaha!!!!!!!!
Rakan C : Siai~~~(berbisik)...


Senario Kisah Lawak Polis dan Mat Pakai Moto
-Cerita kawan Aku \(^^)/-

Mat Di tahan Oleh Polis kerana tak ada lampu depan dan belakang~~(motor nya)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mat : AbangPolis Hansem, Naper tahan saya nie???
AbangPolis : Mana Lampu Moto kaw? depan xder, belakang pun xder....ishhhh...pesal??
Mat :Adoiiiyaiiiii.....Buat apa nak perlu lampu AbangPolis....xperlu ponnn...
AbangPolis : Pesal xperlu???
Mat : Nah tengoklah keliling...sana lampu, sini lampu....mana2 ada lampu...(menjawab bangga)
AbangPolis : mmmmmmm...(terdiam sambil berlalu seketika dan datang kembali dengan paku)
Mat : Apa punya Polis..itu pun tak...err......oitttt..oittttt Abang Polis Naper Abang Cucuk Tayar Moto aku???? Oitttt...Habislah pancit xder angin!!! Oitttt!!!
AbangPolis :Yerlah.....Moto KO maner perlu angin pon....sana angin, sini angin,mana-mana ada angin...jalanlah....jalannnnnnnn
Mat : Hampessss........
AbangPolis : Meh IC, Meh Driving lesen ko!!!!

Tettttttttttttt!!!!!!!!!!!!!


p/s : nak terus carik kisah2 lucu yang merobek perut....huhuhuhuhu


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.