Sunday, January 2, 2011

Masih Belum terlambat....

Salam dan Hi wat U allz!!!!

Sebelum tu disini ingin mengucapkan "SELAMAT TAHUN BARU" buat di sana semua. Opssss....Sekarang dah 2.1.2011???? Masih nak lagi??? ...masih belum terlambatkan~~~

Yang Lama~~~

Apamacam dengan azam korang??? Maksud aku yang 2010??? Sudah digapai ker?? sudah tercapai ker??? ker.....dah lupa???? adesssss.......apa-apa pun tahniah buat korang yang telah memotivasikan diri untuk mencapai segala azam yang telah dinobatkan.Namun, jom kita muhasabah diri untuk memikirkan semula landasan yang kita guna sehingga ada yang tak tergapai....Masih belum terlambatkan untuk kita membaikinya.....
Jom....
Fikirkan... Fikirkan... Fikirkan...

Sebelum tu, nak tanyer sikit macam mana pulak ngn persiapan korang untuk 2011 yg lepas??? ada grand tak???? Sambut dengan keba....bOoom....Mercun...hahahaha..bgs2...Tapi bagi aku, penghujung tahun 2010 telah memberi 1 cerita penting yang harus aku fikirkan....
Ceriteranya pada 1/2jam terakhir 2010, kami sekeluarga diberitakan atuk dah tiada didunia. (innalillah hi wa'innallillahi Rajiun).Semoga roh atuk dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang yang beriman.
Namun, apa yang terlintas dibenak ni, cuma sudah cukupkah amalan diri dan sudah cukupkah diri mengembirakan ibubapa???? ehhhhh.....naper pulak ibubapa??? Lari tajuk ker????

sebabnya....

Ya....Yang pergi, kita doakan kesejahteraannya, namun yang dekat nie dan masih ada dimata....kita masih belum terlambat untuk berbakti dan mengembirakan mereka. Masih belum terlambat untuk melakukan apa saja yang terbaik. Masih belum terlambat selagi udara kita masih hirup, masih belum terlambat selagi masa masih ada. masih belum terlambat~~~

Selagi masa masih ada.Jangan rugikan walau sedetik. (kredit google)

Apapun....Selamat Tahun Baru 2011.

Salam~~~

p/s : Tak rugi pon berbakti ngn mak bpk...

2 comments:

Terima kasih atas komen anda.