Friday, January 14, 2011

Perempuan Sebagai ~ ~ ~

Salam,Hi dan selamat berhujung minggu buat u allzzzz....


(Kredit google)


Sebelum tu, Entri nie sesuai untuk Lelaki.(^^)
gheeee..ngeeee...ngeeee

Taw tak Ini Lambang Apa???? Yeah...seperti tajuk tertera inilah lambang scientifik golongan yang dipanggil perempuan/wanita.

Seperti yang semua sedia maklum perempuan adalah jantina yang berlawanan dengan jantina lelaki. Perempuan/wanita, paling ketaranya berbeza dari bentuk dan struktur tubuh.

Kelembutan Wanita

Golongan Ini Juga mempunyai ciri-ciri dan sifat yang juga berbeza dari lelaki. Dimana, perempuan/wanita dikenali dengan sifat lemah lembut atau dengan lebih jelas "sifat kewanitaan".

Pada Pendapat aku sendiri, perempuan adalah makhluk yang lemah lembut dan punyai ciri-ciri lembutnya yang sebenarnya sama kuat dengan lelaki. HUh??? hey hey..ayat bemadah tu...huhuhuhu~~tapi macam mana pulak pendapat korang tentang perempuan dengan status matus nya????

MEh kita Testtttt!!!!

Apa Pendapat Korang pulak???


Heee, Apa pulak pendapat korang tentang Perempuan yang~~~~???
Korang Tengok Gambar-gambar nie dan fikirkan!!!!

Fikirkan
.

fikirkan
.

fikirkan

. . .


"Perempuan" Sebagai Student/Pelajar??

(kredit Google)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Perempuan" sebagai Ahli Sukan?

(kredit google)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Macam mana pulak "Perempuan" yang Berkerjaya?

(kredit Google)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Perempuan" sebagai ..... Kantoiiiii !!!!!!!!

(kredit Facebook)

Errrrrkkkk!!!! Tak Payah Fikirlah!!!! Potong Stim!!!!

Chowwww!!!!!!
huhuhuhhhuhu!!!!!!

p/s : Tulen Bang~~~~

27 comments:

  1. adei...terselit jugak yang tu... awat duk kepit2...

    ReplyDelete
  2. ahahhaaha..kelakar wehhhhh......elak guling!!!

    ReplyDelete
  3. @Nasriq : hahah..terkantoi!!
    @EchahMahsuri : Guling3x huhuh

    ReplyDelete
  4. der....pic awek seksi tu...ahaks buat aku tersedak lah....hahah

    ReplyDelete
  5. @Ai Yu : Itulah Tujuan Nya...Ngeee Ngeee Ngeee...

    ReplyDelete
  6. erk.....prmpuan yg bekerje ke ape ke aku xksh..tpi klo yg terselit 'itu'... MINTA MAAF!

    ReplyDelete
  7. @sembil9n : erkkkk!!!! huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  8. hahahaa..adoiii..lawak betolll..pndai jer taliff ni..;p

    ReplyDelete
  9. @shekechik : huhuhuhu, kantoi giler tuu~~~

    ReplyDelete
  10. @DOCS : adoiiiyaiiii...terkantoi!

    ReplyDelete
  11. perempuan serba boleh .
    yang akhir tu . tak pasti .
    hahaha

    ReplyDelete
  12. @nelly : yang akhir tu serba xleh nak blah...huhuhuhu~~~

    ReplyDelete
  13. @Eda : Memang Sah..Tulen Bang~~~huhuhuhu

    ReplyDelete
  14. @MraMastura : Errkkkkkkkk~~~wakakakakak..takterkata huh~~~fufufufu

    ReplyDelete
  15. @xcyber : wahahahaha...kejuttt keeee...ngeee ngee :P

    ReplyDelete
  16. @Nub : gehahahahaha....nak tengok pun dah mual tu~~

    ReplyDelete
  17. yang akhir tu..huhu..tak tau la nk ckp ape...
    mcm2 hal pmpuan skg ni

    ReplyDelete
  18. @LULU : Yang Akhir tu...BUKAN OMPUAN~~~Huhuhuhuh

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.