Friday, January 21, 2011

MIMPI Oh MiMPI

Salam dan Hi buat korang sekalian...
. . .

Pernah bermimpi???? hahaha...apa jenis kategori pulak mimpi korang???? huhuhu...Saja aku buat entry berkenaan mimpi hari ini. Mana tidak nya...bangun-bangun dah aku rasa otak aku seperti penat berfikir. Hampessss....Kapasiti pengunaan RAM otak aku hampir penuh untuk berkerja hari ni. Nasib Baik setengah hari sebab nak pergi hari berkeluarga. Opsssss.....hari Keluarga....

MIMPI(kredit google image)
Pak Mim : Posisi cmnie boleh buat kita Mimpi Dapat Duit Lebih... :P

Mimpi yang nak disampaikan bukanlah berapa nak indah, Bukan Juga mimpi aku kono kojo dek hantu pocong, bukan juga kategori mimpi yang ....."kesedapannya hingga menjilat jari"....ngeeeee ngeeee ngeeeeee.

Hey...hey...ini bukan mimpi di siang hari ok! ini Mimpi di malam hari~~~kalau nak cerita pasal mimpi siang hari...aku selalu mimpi yang aku datang pejabat dalam keadaan tersenyum dan segala kerja yang ada dah pun siap....Siap boleh letak kaki kat atas meja sambil-sambil menutup mata memikirkan keindahan~~~~tetttt!!!!!! Mengarut??? Mimpi memanglah mengarut....Ohhhaaaaaa......Bukan Berangan ke tadi tu???

Anjing

Berbalik dalam mimpi aku semalam, eh, sebelum tu...aku juga antara manusia yang suka tentang mimpi...tapi tidak keterlaluan ehhh....cuma suka-suka nak tahu je...Betul ker tidak mimpi mimpi tu...

Bermimpi berkenaan dengan anjing yang agak-agaklah besarnya, berwarna hitam, garang dan arrgghhhhhh!!! suka sangat nak menyalak-yalak kat aku. Lepas tu, aku pergilah simbah air kt anjing gonggong tersebut.
akhirnya beredar dengan ...alamak bawak geng anjing yang banyak...adessssss.....kemudian tutup pintu dengan keadaan pintu yang hanya setengah daripadanya ada.....merapu lagi....tensen-tensen dengan keadaan pintu yang tak cukup sempurna itu...aku bukak balik, tiba-tiba tengok pulak sang kucing...Meowwww

adoiiiiiyaiii...mentang-mentang aku nak pergi Kuching....boleh pulak yer~~~akhirnya mata terbukak dan terjaga.....namun masih memikirkan anjing gonggong tadi...huhuhu

Mencari Tafsirannya

Fuh, dengan tidak semena-mena, terus membuka Berukband(slow nak mampus), nie dan Search...Nak tau apa tafsiran mengenai anjing???
. . .
Anjing Gonggong/Menyalak (Melihat/Mendengar) - Kawan anda mengajak melakukan kejahatan!!! errrkkkkk!!!!

Anjing Mengoyang Ekor - Urusan penting dapat diselesaikan.

Merawat Anjing - Rezeki pada tahap terbaik!!

Sumber : PRIMBON
. . .
Yaaa....saya yakin jawapan saya yang atas. Sebab tak nampak pun ekor anjing goyang dan tak rawat pun mana-mana anjing. Simbah Air halau adalah.

Tafsiran Mimpi, Ada kawan baik nak ajak kejahatan??? wahahahahahah...mulai sekarang aku nak listkan kawan-kawan aku yang baik...Hahahahahah...Tengok sapa-sapa yang Jahat....

Apa-apa pun hanya satu mimpikan???

Jangan Biarkan Hidup Anda Diselubungi MIMPI~~~~

P/s : ehhhh....apa Pulak Maksud KUCING Tadi??? !!!!! huhuhuhuhuhu

12 comments:

  1. mimpi ni kena samak la... najis berat tu bro...

    ReplyDelete
  2. @Nasriq : A'a...samak tu kena wat dalam mimpi jugak ker bro?? ngeeee ngeeee

    ReplyDelete
  3. org cakap kalau kita mimpi jgn btau org..nnt lau btau akan jd kenyataan...tah betol tah tidak..

    tp lau mimpi tu best pe salah yer btau pd org,arap2 akn jd kenyataan kan..

    ReplyDelete
  4. mimpi hanya mainan tido.. hahaha

    aku mimpi paling merepek mimpi micky mouse :D

    ReplyDelete
  5. Salam..

    Huhu.. Betul2.. Jom gi..tettt!! ^_^

    ReplyDelete
  6. hehehehehe
    kadang2 den malas percaya mimpi tapi ada juga mimpi2 yg betul kan?
    so,mimpi anjing tu anggap jer lah mainan syaitan
    hehehehe

    Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

    ReplyDelete
  7. mana pergi?
    lama menghilang tak update blog???

    saudara terpilih untuk menyertai 'CONTEST 50 FOLLOWERS CIK FYZA'
    sila lah join kalau sudi ye?

    ReplyDelete
  8. Ini Bukan Spamm !!
    Blog Walking..
    Visit Back Please..

    Hacker Blitar Sejati™..
    NEO DEEVRO™..
    BACEMGAKURE™..
    DEEVRO™ IS CRIME !!
    BLITAR™ WAE..

    tHnKz 4 Visit.. ^_^
    salam Damai dari Blogger BLITAR..
    Untuk Tukar LINK silahkan Klik Link INI..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.