Tuesday, May 31, 2011

MACAM-MACAM JAK! | VIDEO LAWAK GILA-GILA JEPUN

Salam dan Hi buat korang...

Agak-agaknya korang pernah tengok video-video ni dalam Youtube. Pernah?
Kalau tak pernah, layan kerana korang pasti terpecah perut menonton.

Jepun memang terkenal dengan idea kreatif, berani mencuba dan Idea fantasi gila-gila yang sememangnya kita ketahui meraka akan mencari apa saja cara untuk merealisasikannya. Macam mana pula dengan idea-idea men"jahanam"kan orang lain? Korang tengok video prank ini dan pasti tidak akan menyesal !

P/s : Please Don't Do This At Home!

Please fasten your seat belt and have a nice trip!

Jepun Prank Video 1



Jepun Prank Video 2



Jepun Prank Video 3



Minta maaf atas kekaburan atau video yang tidak beberapa jelas. Enjoy!

7 comments:

  1. hahaha macam2.. terlampau byk idea.

    ReplyDelete
  2. @Yua : Dierang Memang Giler2 Sket...sumer mesti Cuba! hahaha

    ReplyDelete
  3. ada yg aku dah tgk. tapi sumpah. tak jemu! haha.

    jemput singgah.
    http://jamputih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @Adam : Seriuz, Aku pun tak pernah jemu...sengal giler dierang nie...hahahahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha... sapa la yang pikir idea-idea bangang tu :D

    ReplyDelete
  6. @RedVixen : Jepun mmg mcm tu, yang bangang2 mesti nak buat segala...hahahaha

    ReplyDelete
  7. cuba search 'gaki no tsukai' kat youtube..lagi banyak yang ngarut2 camni....hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.