Wednesday, May 4, 2011

PopCorn Ke K-Pop Malaysia ?


Salam dan hi buat korang semua...

K-pop Malaysia, fuh fuh fuh, agaknya korang memang dah banyak baca tentang K-pop Malaysia nie. Sebab banyak rakan-rakan blogger yang telah mengeluarkan entri pasal dierang.
Kumpulan K-Pop Malaysia tu adalah 24:7 dan GulaGula.

24:7 ???
Gula-Gula ???

Comel nyerrrr Nama....Awwwww....
. . .
Hey, kalau korang nak tahu, mula-mula setelah aku banyak terlihat tajuk-tajuk
rakan blogger yang terpampang nama K-POP MALAYSIA, aku mula tertanya...

Apa itu K-POP Malaysia ??
mula pulak kepala aku berpusing-pusing dan plinggggg~~~

Popcorn guna sayor Kobis ker ??? Kobis-POP ???
Pop-Ye-Ye Yang Jadi Datuk K ker ??? He he he
Singkatan ais -"K"rim (aiskrim) Pop Ker ???
Bunyi Meletup Ker ??? K-ebabommm Pop!! Mercun jenis baru???
Atau rancangan Baru Tv.....K~~~~POP!!! Layannnn~~~~

Adessssss

Lepas aku robek-robek belog rakan-rakan, Pulak dahhhh~~~
Apa yang aku fikirkan melesit tak keruan
Bukan Itu jer....
Rasa-rasa mata tak percaya Pulak....errrrr

Kenapa??? Meh Tinjau sesi foto "abang-abang" kiut nie...
he he he

Layan ~~~sampai muntah hijo~~~

Yeah!!! Kamilah Yang Pertama...Kasik Tayang Skettt....Nama saya "Hujan"~~~
keh keh keh...pasnie bolehlah nari sambil guna sampoo...

adek naq jugaq jadi model shampoo bleh tak? bleh tak?


Hutan : Control Bro, Control...mau nampak Muka Macho cam Korea Nih...mm
Hujan : Yeah, Jelingan mataku pasti membuat Cikaro tergoda...Ngaummmm
Tropika : Oittt,Oitttt, Tangan Cramp Nih.....dh keras nie...tolong!!!!! Tolong!!!

apa dah jadi nie...aku minum coca cola boleh tersemboq keluaq nengok...adehhh....
Pada pendapat aku sendiri, tak salah pun....eh eh eh....ada lagi satu gambar !!!

Cak!!!! Tergodalah wahai Gadis Jelita Seantero, Love, Peace, Haitt, awwwww....

Arrggggghhhh!!!!! Kawaiiii .....Kawaiiii.....Arghhhhhhh....dushhhh....pengsan~~~

Aku tak tahulah nak cakap apa apa lagi. Tapi pada pendapat aku sendiri, tak salah nak mulakan apa saja jenis lagu yang kita nak. Apa sajalah, K-pop ker, Kero-Pop ker, XYCB-Pop ker apa sajalah yang mengepop nie. Tapi jangan lah Sejuta kali terus tiru, terus ikut cara-caranya. Cara bergambar pun ikut habis...
Adoiiiyaiiii...tak boleh pulak aku terima idea macam...

Apa-apa pun entahlah~~~


p/s : GulaGula K-Pop Malaysia Pulak??? ha ha ha ha...pandanglah dan lihatlah....
p/s lagi : time pergi makan ternampak banner pertandingan tarian K-pop....adehhhhhh~~~

6 comments:

  1. kawaiii.....

    uwekkkkzzzz....


    muka sorang2 mintak kaki...adehhh...~~

    ^__^v

    ReplyDelete
  2. @bella bell : wakakakakakak...kawaiii sgt tu...keh keh keh..ambik kaki sebijik...hahahaha

    ReplyDelete
  3. mmmmmmm.... sikit lagi nak tahap muntah hijau!

    ReplyDelete
  4. @Nasriq : wahahahahaha...aku dah muntah biru dah pon

    ReplyDelete
  5. haha..maskulin sgt depa ni semua. sebab tu semua pakat tayang badan. =p

    ReplyDelete
  6. @HajarRasdi : Keh keh keh...terpikat tak?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.