Sunday, May 1, 2011

SELAMAT HARI PEKERJA


Salam dan HI wat all...
kredit google

Harap-harap semua bergembira yang amat sangat hari ini...

Hey, mari aku buat sedikit jangkaan dan andaian kenapa korang sangat gembira hari ini

- Pastilah hari ini, hari Minggu...Cuti maaaaa
- Bagi yang "berkapel" - leh pergi "dating" sampai muntah hijau
- Yang kaki tido bolehlah tido mengalahkan ular sawa yang kenyang
- Yang kaki jalan, pastilah telah meng"list"kan tempat-tempat yang nak di jejak hari ini
- Yang kaki game, bolehlah main game tanpa gangguan. Fuhhh..main sampai pengsan
- Yang kaki belog, bolehlah membuka minda untuk update idea yang selama ini block...hehehehe
- Yang kaki ayam, boleh lah mencari selipar untuk diguna...(mencarut betul aku nihhh)

Tapi, seingat aku apa yang paling mengumbirakan korang pastinya

ESOK CUTI!!!!!!! YEEEEEHAAA!!!!

SELAMAT HARI PEKERJA

Jadi dengan kesempatan ini, aku ingin mengucapkan
SELAMAT HARI PEKERJA
kepada semua pekerja-pekerja diseluruh dunia. Walaupun korang tak faham
aku cakap melayu, aku nak ucap jugak....

gheee gheee gheee

p/s : berbangga Jadi Pekerja.....

3 comments:

Terima kasih atas komen anda.