Monday, June 27, 2011

KERANA TIDAK MANDI 37 TAHUN! TERIMA KASIH KERANA BUSUKKAN AKU! BUSUK!

Salam dan Selamat Sejahtera

Ya! Kerana tidak mandi 37 tahun! Busuk telah membusukkan saya! Tapi memang benar, si Busuk
telah datang membawa geng bas sekolahnya yang busuk-busuk datang ke laman saya. Membuatkan saya menjadi seram sejuk, sakai, tak keruan dan tak percaya kerananya. Busuk betul! Apa kes? apa hal
? apa sebab? Siapa busuk?

Do yo Smell what the BUSUK is Cooking?


Al-Kisahnya, seperti biasa saya apabila membuka komputer dengan mengunakan berukband yang taklah seberapa laju seperti yang digembar gemburkan dalam radio, surat khabar mahupun TV, terus memasuki ruangan maya ini.

Dengan perasaan yang kurang sabar terus memasuki blog yang serba yang merah itu saga, yang kurik itu kundi dan ternampak seseorang yang busuk telah singgah. Dengan slumber terus menapak dan tersenyum. Dah nama tetamu, apa salahnya walaupun beliau amat busuk, saya terima dengan "klik" untuk melihat manalah tahu ada yang menarik dari si busuk.

Apabila sampai, rupa-rupanya laman aggregator busuk. hahaha. Tempat dimana, blogger yang busuk berkumpul dan akan ping entry yang wangi, segar, harum dan tidak dilupakan busuk. Kita busuk ramai-ramai.

Oh, mula terfikir, kenapa tidak saja "ping" kan entry sekali di ping.busuk. Manalah tahu dapat tambah UV buat hari ini. Belum cuba belum tahu. Ok, cari butang ping, tapi kena log masuk mengunakan facebook akaun.

Tak perlu daftar rupanya, hanya log masuk saja, tinggalkan URL entry dan ping kemudian siul sikit, mungkin ada yang berminat akan datang dengan senyum kerang busuk mereka. :P Jadi saya pilihlan entri yang bolehlah agak-agak busuk juga, entri pasal pakcik yang tidak mandi untuk 37tahun! ehyyweiii...BUSUK! Nak tahu klik >sini<

Tapi! Tapi! Tapi!

Apa yang membuatkan saya sendiri tidak percaya hari ini, hampir kentut tak busuk, membuatkan hati  berdebar kencang adalah kerana si busuk telah membusukkan saya! Argghhh!!! busuk! Sebabnya, admin telah membuatkan kisah pakcik tak mandi 37tahun yang busuk-busuk gitu melekat di fanpage dan nak tahu apa yang terjadi?? Nak tahu apa yang terjadi? nak tahu sangat?

Ikuti Kisah saya sebagai wartawan dan menemuramah pakcik tak mandi 37 tahun dan saya sendiri tidak pernah percaya akan apa yang dilihat.


Wartawan Ito : Pakcik adalah orang paling busuk di bandar ini, apakah perasaan pakcik sekarang?

Pakcik Tak Mandi 37tahun : (jawapan pada gambar)



Masih Tak percaya dan menekan butang refresh

Wartawan Ito : Apakah pakcik tahu yang pakcik sangat busuk sehingga jurugambar kami amat jauh untuk mengambil gambar, apakah pendapat pakcik?

Pakcik Tak Mandi 37tahun :


Masih tidak berpuas hati dan refresh lagi

Wartawan Ito : Untuk menjadi terkenal diseluruh dunia seperti pakcik, apakah tips atau cara yang boleh kami lakukan?

Pakcik Tak Mandi 37Tahun :


Jadi, itulah yang berlaku hari ini.

Eh? Masih tidak faham? ha ha ha. Baca ini Penting

Oklah, ini sebenarnya ceritanya. Cuba anda lihat visitor widget yang tertera disebelah pakcik tadi. Kepada yang selalu bergolek-golek di sini, mungkin tahu apa yang saya cuba sampaikan. Tidak apa, sya terangkan.

Sebelum ini, widget visitor tidak pernah pun mencecah atau memecah angka 10. Tetapi, kali ini, saya sendiri seakan tidak percaya yang blog I Think OF memecah angka 10 dan terus ke angka 49! Disebabkan angka tersebut, sendiri tidak percaya dengan apa yang berlaku dan telah melakukan refresh beberapa kali. Saya juga berpendapat mungkin widget tersebut rosak pada masa tersebut. :P (sakai tak pernah dapat sebanyak tu visitor)

Jadi, dengan kesempatan yang telah diberikan oleh Busuk dan pelawat yang datang membusukkan diri bersama saya, Terima kasih banyak dan mari kita terus membusukkan diri kita semua. :) Traffik yang amat mengila dan team busuk yang amat supporting, terima kasih banyak.

Hey, sesiapa yang ingin membusukkan diri? Klik --> <--- Ramai-ramai kita sertai dan terus membusukkan diri, manalah tahu selepas ini, giliran traffik anda pula yang busuk! hahaha..
Sekali lagi --->

p/s : Terima Kasih banyak kerana membuatkan saya Busuk. Go Busuk! Like Sekali Fanpage Busuk! :P Oh, Jangan Lupa untuk LIKE fanpage I Think Of juga.

6 comments:

  1. mula2 cam blur sikit...lama2 baru paham...haha :)

    huih ramainya....busuk! XD

    ReplyDelete
  2. @Aisyah Aina hehehehe...sengaja buat orang tak faham..keh keh keh

    ReplyDelete
  3. anda adalah manusia terbusuk arini. tahniah. :D

    ReplyDelete
  4. @epics Yap, manusia terbusuk sekali hari ini...hahahaha...terima kasih banyak :P

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.