Friday, June 10, 2011

PERCUBAAN PERTAMA | MAIL2BLOGGER

Salam dan hi
rasanya ada yang sudah mengetahui apa itu mail2blogger ini. Atau ada
yang tertanya apa yang saya merepak tentang aplikasi ini. Namun sebelum
saya terangkan secara ringkas, entry ini telah ditulis dan publish
mengunakan email dan handphone sahaja. opsss....jangan lupa internet.
dunia benar di dalam poket sekarang.
oklah, secara ringkasnya mail2blogger adalah satu aplikasi yang
terdapat dalam setting blogspot. ianya membolehkan pemiliknya membuat
entri mengunakan email. menghantar email tersebut ke dalam blogspot
dan publish.
hari ini sebenarnya saya melakukan satu percubaan untuk membuat benda
baru. seperti kata saya sebelum ini, buat sesuatu benda baru untuk
keceriaan...tak rugi mencuba, cuma perlukan sedikit masa dan
pengorbanan...hasilnya sendiri akan menuainya kelak.
p/s : tak dapat nak taip panjang...payah pulak bila taip guna
handphone...salam

6 comments:

  1. waahhh! menarik! aku baru dapat tau... T^T

    ReplyDelete
  2. baru tau..lepas ni nak try jugak :)

    ReplyDelete
  3. haha..kalu gune hp ta feeling ahh :D

    ReplyDelete
  4. Da selesa gune laptop..x reti nak mengarang gune hp..huhu

    ReplyDelete
  5. @redvixen : silalah cuba,kalau tak tahu beritahu kat talif, nanti ajarkan. ok

    @aisyah : hehehe, sharing is caring...ilmu berguna...hehehe

    @nasriq : tak tahu? cubalah, kalau tak dapat tanya je, aku sedia mengajarkan.

    @syrupmanis : ini taliff buat sebab tak ader komputer sekarang. tgh out station. hehehe...gunakan teknologi yang ada....

    @sal ijou : yap, kalau tak de laptop boleh guna cara ini. berguna tu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.