Monday, April 9, 2012

KATA-KATA MOTIVASI | RASA GULA

"Tidak Kita Kenali Rasa Manis Sebenar Gula Jika Tidak Pernah Kita Rasai Pahitnya Hempedu"

14 comments:

  1. Betul.
    Nak dapatkan "gula" tu pun bukannya mudah.

    ReplyDelete
  2. kau pernah telan hempedu ke? jujur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secara Jujur tidak. Dan jujur lagi, sebab itulah aku tidak pernah hargai gula. Sedangkan pil panadol yang pahit kita tidak pernah berani untuk kunyah, apatah lagi hempedu bukan. Itulah harga manis gula :)

      Delete
  3. sungguh hempedu tidak pernah rasa manis

    ReplyDelete
  4. TRUE indeed. but anyway, love the quotes!

    ReplyDelete
  5. quotes ini best,nak rasa manis dulu,rasalah pahit dulu ye dak?errrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih kurang begitu. Satu kejayaan akan lebih bermakna jika berjaya kita hadapi kesusahan dan kepahaitan. :)

      Delete
  6. Salam abgtaliff.. sesuai sangatlah quotes ni dengan apa yg lana lalui gara2 lupa logout tu.. masa lana explain kat kengkawan, some of them cakap, alar, rilek r. benda ni da banyak kali berlaku kat org lain.. sblm kena pun, lana pn ckp benda sama gak. dah kena, baru tahu pahitnya, hamekk ko! hek3.

    Tapi manisnya bila kita tau sapa kawan2 yang ada time susah senang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semasa susah juga kita akan kenal siapa kawan sebenar.

      Delete
  7. betul.xjatauh,xkan belajar bangun :)

    ReplyDelete
  8. betul2 .. belajar dr pengalaman :)

    ReplyDelete
  9. pergh...falsafah2...betul 2 broo ;-)

    ReplyDelete
  10. pahit manis tu asam garam kehidupan kan..nak tak naka, kena rasa dua2..hihi..love this!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.