Saturday, May 19, 2012

KATA-KATA MOTIVASI | RIANG


"Dan sudah terbukti, dengan kudrat yang halus semasa bayi, saya mampu membesar menjadi kanak-kanak yang periang, jadi..dengan kudrat yang kecil semasa kanak-kanak, saya juga tahu saya mampu menghadapi alam dewasa yang penuh cabaran.. dan..saya tetap mahu menjadi seorang yang periang! "

7 comments:

  1. uwaahh kata2 dari kwn blogger femes kita tuh..

    :))

    ReplyDelete
  2. riang2 selalu akan menjadikan kita awet muda.. tak gitu..hehe

    ReplyDelete
  3. Salam..mudah2an, boleh menjadi inspirasi pada yang memerlukan.

    Lana selalu sebut 'org dewasa' sebab, lana tengok, sekeliling lana, ramai yang bergelut dengan khidupan 'dewasa' tu..sampai tiada 'rupa', hilang identiti.

    Terima kasih! Semoga tuan blog pun sentiasa jadi org dewasa yg periang! :)

    ReplyDelete
  4. asalam Talif. bagus motivasi ni sesuai juga untuk saya seorang ayah..yang ada anak2 kecil

    ReplyDelete
  5. aSSALAMUALAIKUM Talif....
    Melihat wajah Talif, memang Talif seorang periang dan ramai kawan

    ReplyDelete
  6. aku masih kanak kanak lagi... hohoho...

    ReplyDelete
  7. sy pun nak jugak. riang buat sy lebih muda.. ehehehhe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.