Friday, August 10, 2012

KATA-KATA MOTIVASI | ATTITUDE

"Arragont Win You Medals But Attitude Wins Hearts"

ESPN commentator

13 comments:

  1. Is this about Dato Lee Chong Wei..?? Yup i do agree with the quotes.. nice one Taliff..

    B.t.w can i have your address? If you don't mind

    ^.^

    ReplyDelete
  2. Kadang2 manusia perlukan kata-kata semangat... walaupun ngikutnya tak mana pun tapi ianya sebagai pemangkin!

    ReplyDelete
  3. suka dengan kata semngat ni untuk dato lee chong wei sangat dia frust tak dapat gold

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Abgtaliff..perlahan je sy tgk skrg ni..hahaha.

    Saya fokus kat "Attitude Wins Hearts"

    Itu sebabnya kita disogok spya berakhlak baik. Akhlak baik tak boleh dinilai dgn apapun. Medals, satu masa, ada yang lebih baik atasi kita, tpi akhlak? smpai bila2 pun org kenang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Lana. Akhlak kita akan orang kenang sampai bila-bila.

      Delete
  5. yup, masih ingat hati yg baik xde jual kt mana2 supermarket? hikk..

    taliff, selamat hari raya & maaf zahir batin ^^

    ReplyDelete
  6. yupppp!!! setuju sesangattttt!!!

    ReplyDelete
  7. sempena musim olimpik.medal pon masuk.hehe

    kunjungan sempena raya

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    MAAF ZAHIR DAN BATIN

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.