Friday, August 17, 2012

KATA-KATA MOTIVASI | BERMIMPI

"Jika Mampu Kita Bercita-cita Mendapatkan Sesuatu, Bermakna Kita Mampu Untuk Mencapainya"

4 comments:

  1. Assalammualaikum abgtaliff.

    Saya bercita-cita nak jadi pemandu berhemah ni,hehehe. Cita2 jugak tu kan >_<

    Doakan perjalanan kami sekeluarga selamat tiba.

    Dan, lana nak ambil kesempatan ni, tuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat abgtaliff,isteri dan keluarga.

    Tak lupa juga, lana minta maaf banyak2..kalau ada penulisan lana yg kasar bahasanya..minta maaf juga kalau komen2 yg lana kemukakan kat sini, mengundang rasa tak selesa.. minta maaf ya..

    InsyaAllah, minggu depan lana kembali berblog mcm biasa..abgtaliff akn jarang menulis ea pasni? Tak mengapa..asalkan blog ni tak terbiar macamtu saja, itu dah cukup baik..updatelah mengikut kemampuan.

    Ok, semoga selamat semuanya..semoga bergembira dihari raya.. ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.