Sunday, December 23, 2012

BEREHAT SEBENTAR

ntuk minggu terakhir hujung tahun 2012 ini, saya ingin mengambil peluang ini untuk berehat sebentar dari dunia berblogging dan fokus kepada perkara lain. Melakukan kerja seperti biasa dan melakukan aktiviti kegemaran - badminton.
Berehat sebentar : Gambar : sumber
Dengan masa yang berkualiti itu, saya harapkan ia akan memberi peluang yang lebih banyak kepada saya untuk membaca dan mencari idea. Disamping itu juga, saya akan cuba mengambil sedikit masa untuk membuat persediaan bagi entri yang akan dikeluarkan bagi tahun 2013 dan menyusun semula strategi blog ini.

Sampai berjumpa lagi dalam entri yang akan datang. Terima kasih kerana sentiasa sudi bersama sepanjang tahun 2012. 

12 comments:

  1. KZ akan menantikan entri hebat dari mutallif!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sentiasa menunggu :)

      Delete
  2. ok... aku pun dah kurang aktif dah sekarang...

    ReplyDelete
  3. talif rancang sesuatu yang terbaik..Pesona antara jutaan blog menanti aksi talif di arena maya 2013..

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Terima kasih juga kerana selalu setia di blog picisan saya abgtaliff,hehehe ^_^

    Ya, selamat berehat dan selamat merancang. Aaa..jangan lama2 sgt plak abgtaliff >_<

    ReplyDelete
  5. semoga berehat membawa satu semangat baru ye...

    ReplyDelete
  6. selamat berehat, pasni pasti lagi mantap :D

    ReplyDelete
  7. wahhhhh selamat berehat ya taliff... ;)

    ReplyDelete
  8. suka juga sukan badminton... tapi dah lama tak main... tak de teman...
    selamat berehat... ^_^

    ReplyDelete
  9. Berehat sebentar... harap bukan utk selama-lamanya ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.